HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Visszatérés az életbe

2014.05.21. 16:10 stillman

margitsziget.jpgHa most éppen nem fájna megint a lábam és nem lennék halálosan fáradt délután 4 órakor talán tudnék örülni teljes szívemből, mindenesetre valóban igazán nagy dolog történt hétfőn: ismét kimentem a Margitszigetre 4 hónap után. Biciklivel mentem és jól ment, aztán pedig 100-150 métert "totyogva" kocogtam. Kicsit idétlenül nézhettem ki, de a azért én máshogy éltem meg, jó volt. Közben rájöttem, hogy jobb lesz akkor menni, amikor nincsenek ennyire sokan, mert azért eléggé hülyének nézik az embert, alig mertem a normális futópályára lépni a többiek, az egészségesek közé. Egy idő után azonban felvettem egy tempót még ha lassú is volt és hát emelgettem a lábaimat, futásnak nem nevezném, de nagyon enyhe kocogásnak már talán lehet. Féltem, bevallom, nem akartam magam túlerőltetni, mert még vissza is kellett jönnöm biciklivel. A bicikliző combizmaimat viszont csúcsra fejlesztettem az biztos, mert konkrétan alig éreztem, hogy egyáltalán biciklizek, annyira jól ment. 

Tegnap pedig folytattam a sokkal keményebb edzést, 40 perc szobabicikli bevezetés, aztán 25 perc nem kímélő guggolások, kitörés kezdeményezések, még itt is kicsit óvatos vagyok, de ez is egyre jobban megy. A növekvő izomerőmre és látványos erősödésemre viszont nagyon büszke vagyok, főleg ha belegondolok, hogy 2-3 hónapja mennyire le voltam gyengülve a sok fekvéstől.

Folyamatosan erőt kell merítenem, nehéz mindig valamiből

Ma azonban olyan fordulat állt be az ügyeimben, amelyet nem is reméltem, hogy egyszer bekövetkezik: hétfőn írtam egy elég vad és felháborodott levelet, cserébe a mai napon megérkezett az OEP-től a 2,5 hónapra vonatkozó baleseti táppénzem, úgyhogy anyagilag valamennyire egyenesbe kerültem.

margitszigeti-futopalya.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: futás az ügy OEP

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr746190793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i