HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Szabad lábon - mankók nélkül

2014.04.07. 13:13 stillman

mankok.jpg

Kevesen emlékeznek arra az érzésre, amikor kisbabaként először felemelkedtek pici lábaikra, majd elképesztő bátorsággal nekiindultak a nagyvilágnak. Pedig egészen biztosan hatalmas adrenalinbombával jutalmazott a szervezet már ekkor is - ezzel motiválva bennünket arra, hogy még, még és még tovább, nem hagyjuk abba, mert a JÁRÁS az alapvető, a kétlábon járás egy olyan fontos része az emberi létnek, amit persze csak az tud értékelni igazán, aki egyszer elveszíti ezt a képességét.

Én ugyan csak relatíve rövid időre veszítettem el, mégis történelmi pillanatoknak élem meg, ami velem történik mostanában. A balesetet egyfajta újjászületésnek számolva a múlt kedd a talpraállás, a mai nap pedig az elindulás, önállóan, mankó nélkül, mind jelentős mérföldköveknek számítanak.

Ma tehát lerakhattam a másik mankót is, rövid torna után ránehezedés, majd egyik láb, másik mellézárás, majd másik láb mellézárás végül pedig: tessék, jöhet a séta. Egyedül, önállóan. Minden nélkül. Tegnap már éreztem, hogy képes vagyok rá, néhány óvatlan mozdulatnál észrevettem, hogy nem is támaszkodok már a mankóra, aztán egy lépést ki is próbáltam félve, és nem fájt. 3 napja még erős fájdalmat éreztem a teljes ránehezedésnél.

A meghatottság és a boldog sírás ismét fojtogatni kezdett, majd teret is adtam neki, a gyógytornászom pedig velem sírt a maga 8 és fél hónapos terhességével, nem is ment neki nehezen.

Lépések, lépések, lépcső fel és le. A lépcső lefelé még nagyon rosszul megy váltott lépcsővel, de az csak a legvégén fog sikerülni.

Most pedig pihenés, aztán járás. JÁRÁS.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr55975385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i