HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

A nyomozás

2014.06.03. 15:00 stillman

rendorseg.jpg

Május 23-án volt 4 hónapja, hogy történt a baleset. Azóta nem sikerült a rendőrségnek lezárni a nyomozást, mondjuk csak február közepén rendelték el. Március 24-én kihallgattak sértettként, sőt azóta beszéltem velük és már a gyanúsítottat is meghallgatták. És onnantól kezdve csend van, elérni - mily meglepő - nem lehet őket. 

Nem kívánok ahhoz a szintű agresszióhoz folyamodni, amit az OEP esetében tettem (sikerrel), de ha ez így folytatódik, akkor kénytelen leszek, bár sejtem, hogy nem mindig vezet célra.

Ami az aktuális egészségi állapotomat illeti, tegnap 1 órás masszázs dobott rajtam ismét nagyot, bár a hajlítási nehézségeken nem sikerült úrrá lenni, ez csak folyamatos gyakorlással lesz megoldható. Utána még egy órát aludtam is, ami állítólag megsokszorozza a masszázs hatását. Sajnos a lábam folyamatosan fáj, de persze mi ez ahhoz képest, amit átéltem korábban, úgyhogy amíg járni tudok én már nem nyavalygok többé. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr496262811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i