HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Utolsó kontroll

2014.05.13. 19:32 stillman

rendelo.jpg

Ma utolsó kontroll jelenésem volt ismét a Honvéd Kórházban, 6 hét telt el azóta, hogy ráállhattam ismét a lábamra és 5 hét, hogy letettem mindkét mankót. A rendelőben tragikus állapotok uralkodnak olyan értelemben, hogy minimum 3-4 óra várakozásra számíthat az ember, kivéve gondolom, ha odamegy reggel 7 órára, hát én inkább felszerelkeztem olvasnivalóval és emberi időben mentem oda, nyilván nem úsztam meg 4 órányi várakozás nélkül. 

A sebész úr örömmel üdvözölt: "így mindjárt más", én pedig boldogan és felszabadultan belépdeltem a rendelőjébe, lábujjhegyre állított, majd sarokra, majd megmutattam a sebet, amire azt mondta, hogy "gyönyörű, nagyon szépen ápolta". És aztán azt is mondta, hogy mehetek kirándulni, de ne egyből a Rám-szakadékba, mert ott ugrálni kell meg mászni és hát azért óvatosan és fokozatosan. Futni lassan tényleg lehet, de azt is csak fokozatosan és kosárlabdázni, tehát ahol ugrani kell azt még ne. 

Viszlát legközelebb a műtéthez képest 1 év múlva!

És íme a csodálatos alkotás, apropó a csavarokat kiszedik, de csak 1-1,5 év múlva, szóval az még messze van.

rontgen650.jpg 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr546160506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i