HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

A legboldogabb nap

2014.04.01. 17:03 stillman

Eljött a nagy nap. Nem állítom, hogy nem féltem, nem is aludtam valami jól.

Először gyorsan elintézük a röntgent, majd hosszú, három órás várakozás után egyszercsak behívott az orvos: "Na, Regina?" Ő maga jött ki értem, nem az asszisztense. Leült a gép elé, nézegette a röntgenképemet és azt mondta: "hát akkor el kéne dobni azokat a botokat."

Hihetetlen, amikor az ember pont azt hallja, amire addig gondolni sem mer - ugye lejátszottam minden eshetőséget, de arra az egyre nem számítottam, hogy azt mondják, hogy TELJESEN elkezdhetem terhelni a bal lábamat, és, hogy "egy héten belül illene elhagyni a mankót". Tehát nem 20% és nem 50%-os kezdés szép fokozatosan, hanem azonnal teljesen.

Azért kivett még 3 bentmaradt varrószálat, az azért fájt, le is kellett ragasztani, de semmi nem volt ez ahhoz a boldogsághoz képest, amit éreztem közben. Utána leszálltam szépen a vizsgálóasztalról, és kérdeztem, hogy akár már most is ráállhatok? A válasz az volt, hogy igen. És ekkor jött a nagy pillanat: ráálltam és egyáltalán nem fájt. Sőt. Jó érzés járt át. Kimentem a rendelőből és elkezdtek folyni a könnyeim, olyan boldogságot éreztem, mint még talán soha. Elindultam lassan a folyosón, ráLÉPVE a bal lábamra, biztosan és stabilan elkezdve használni. A sírás nem múlt el csak folytatódott, a csodálkozó tekintetekre reagáltam: "örömömben sírok". Mosolyogva néztek, valahogy átjárta a várakozókat az örömöm. Megkérdezték, hogy meddig nem lehetett ráállni? Mondtam, hogy 2 és fél hónapig.

Utána jött is a gyógytornász, teljesen újfajta tornákat kezdtünk, terheléses mozgások, kis fájdalom, de semmi jelentős. Ma meg holnap még két mankó, utána egy mankó - mához egy hétre nulla mankó. Ha minden jól megy. És persze pihenés, okosan. Nem szabad túlerőltetni.

Úgyhogy járok. Ismét. Két lábbal. Fokozatosan.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kontroll

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr825889377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i