HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Méterek

2014.04.27. 22:23 stillman

IMG_0947.JPG

Egyre növelem a megtett méterek számát, sokszor már nem is figyelek a járásra. Átlagban napi 2-3 kilométert már biztos, hogy sétálok, a múltkor már egész lazán hazajöttem több utcát. 

Pénteken elmentem szórakozni is, sőt táncoltam 10-15 percet és jó volt, nem éreztem fájdalmat. Persze folyamatos rendkívüli kontroll alatt tartom magam. Azért nem állítom, hogy el tudok feledkezni akár egy percre is a lábamról, mert mindig érzem és az esetek jelentős részében fáj is. Gyakorlatilag megszoktam, hogy állandóan fáj egy kicsit. Reggel fáj, este meleg és fáj, napközben ha sokat megyek fáj, ha sokat ülök fáj. Torna után szokott lenni egy kis időszak, amikor nem fáj egyáltalán.

Ma már 40 percet bicikliztem összesen, 3 menetben, és persze a torna sem maradhatott el, bár nem volt jelentős. Lehet, hogy holnap elveszítem a gyógytornászom (már kórházban van), úgy néz ki, hogy egy pici újszülött kisajátítja a teljes figyelmét. 

Pénteken felhívtam a rendőrséget érdeklődni, hogy áll az ügy, megtudtam, hogy meghallgatták a gyanúsítottat is végre, most jön az orvosszakértői vélemény utána pedig megnézhetjük az iratokat és aztán lezárják a nyomozást. Ezután átadható lesz az ügyészi hivatalnak, majd jön a közvetítői eljárás.

IMG_0944.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr186093466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i