HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Ősz, futás, köd - idő?

2014.10.14. 00:32 stillman

lab2_1.jpg

lab1.jpg

Tegnap olyan erősen fájt megint a lábam, mint nagyon régen és tulajdonképpen semmihez nem tudom kötni. Tornázom rendszeresen, sőt... Igyekeztem találni egy speciális személyi edzőt, aki a térdsérülésekből való felépüléshez az átlagosnál jobban ért. Azt hittem találtam is valakit, elmentem két alkalomra - az első egy állapotfelmérés volt, a második pedig már maga az edzés. Az állapotfelmérésen döbbenetesen jó eredményeket produkáltam, egyedül egy dolgot nem tudtam rendesen megcsinálni, aminek amúgy semmi köze nincs a térdemhez, ún. "váll mozgékonysági teszt", szóval lehetnék lazább a vállam körül, de ezt amúgy tudtam - tény, hogy a 9 hét mankózás sokat rontott rajta, hiszen még kötöttebb lettem ezen a részen. Ugyanakkor szerepelnek a "kiegyensúlyozott kétoldali izomzat", és a "törzsizom ereje figyelemre méltó" kifejezések az írásos értékelésemben, és hát egy másik 3 perces core tesztet (kartámasz 3 percig 1 perc után váltott láb és karemeléssel súlyosbítva) "kiváló" eredménnyel végeztem el. Ez mind a korai gyógytorna eredménye egyébként, ami elképesztő hatékonyan helyreállított. Na, ez az edző viszont sajnos nem úgy éreztem, hogy képes lenne többet nyújtani annál, mint amit én itthon már tudok, úgyhogy végül lemondtam. Szigorú vagyok nagyon. Magammal főleg, és nem tudok elfogadni tingli-tangli edzőket. Maga az edzés másnap nem volt rossz, de annyira jó sem, ráadásul a bal térdem eléggé recsegett, amikor a TRX segítségével guggolásokat kellett csinálni és ott borzongott az edzőcsaj, hát köszi. Az edzés többi része pedig tök átlagos volt, a lábamban nem is volt izomláz utána.

Amúgy az állapotfelmérésen az is kiderült, hogy azért még mindig jelentős különbség van a két lábam között 3 cm a kerületét tekintve, továbbá az egyikkel 17, a másikkal 30 féllábas guggolást tudtam csinálni.

Nap, mint nap érzem azért a "korlátozottságot", a rendszeres fájdalmakat (bár már megszoktam azért), és hát az az igazság, hogy a mai napig nem állt vissza az energiaszintem, azaz továbbra sem tudok 8 órákat dolgozni, esetleg teljes kimerültséggel a végén, időnként.

Nem tudom, hogy most az ősz vagy tél közeledtével mi fog változni, úgy értem a lábamat érő hatások tekintetében - egyelőre persze nincs hideg, de gondolom most erre is fel kell készülni, hogy ilyen hideg és változó légnyomások nehezítik majd az életemet.

A kártérítési ügy megint teljesen leállt, augusztus közepe óta semmi nem történt (2 hónapja).

margitsziget_futopalya.jpg

Ma egyébként elmentem futni, hogy a tegnapi lábfájást valahogy ellensúlyozzam, vagy legalább, hogy legyen miért fájjon a lábam, 4 km-t futottam, mert felújítják éppen a futópályát és csak az egyik oldalon lehet futni, de azt viszonylag jó idővel 7:35, ami azt hiszem a baleset óta a legjobb időm. Tulajdonképpen már csak 1 percet kell javítanom, hogy elérjem azt a szintet, amit korábban.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr176788903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i