HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Duplázások

2014.05.14. 20:17 stillman

Tegnap az utolsó kontroll örömére végigolvastam néhány korábbi posztomat és hát döbbenten vettem tudomásul, hogy ugyan dicsekszem jobbra balra, hogy minden nap 20-30 percet szobabiciklizem (és persze ez igaz is), de ez konkrétan már április 5-én is így volt, azaz több, mint egy hónapja. Szóval, hol van itt a fejlődés? 

Tényleg minden nap tornázom és gyakorlatilag a biciklizést bemelegítésnek szánom, na de ez így azért nincs rendben, ugye. Szóval tegnap megemeltem 40 percre, amiből 10 perc kemény, lihegős, kiizzadós, megerőltető fázis - ilyen még úgysem volt, szóval talán már egészséges szemmel nézve is értékelhető testmozgás. 

Most viszont sajnos rettenetes megfázás lett úrrá rajtam, így pedig viszonylag nehéz sportolni, mindez természetesen nem tántoríthat el, hiszen a lábam fontosabb nekem, minthogy most tüsszentgetek-e éppen vagy sem. A járásom egyébként úgy érzem kipihent állapotban gyakorlatilag a kifogástalan szinthez közelít.

Ma annyi történt, hogy felhívtam az OEP-et 2 külön számon is, és nem vette fel senki, előtte halálos nyugalomban végighallgattam egy automata tízperces eligazítóját, amelynek értelme nem volt, továbbá semmilyen kiút belőle.

Úgyhogy továbbra is nulla forint érkezett az OEP-től táppénz gyanánt. Február 1 óta ez szép teljesítmény azt kell, hogy mondjam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr46166925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i