HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Terápiák

2014.04.18. 19:55 stillman

Tegnapelőtt jártam először életemben úgynevezett manuálterápián, amelynek célja hivatalos definíció szerint, hogy helyreállítsa a gerinc és végtagi ízületek mozgásdinamikáját. A terapeuta megvizsgált alaposan és ha jól értettem nincs olyan nagyon nagy baj, de vannak elmozdulások. Előtte közvetlenül gyógytorna órám is volt, és most először cipőben kellett tornázni, szinte olyan volt, mint egy klasszikus edzés. Kezdek visszatérni az életbe, volt olyan gyakorlat, amelyet eleve az "érintett" lábammal kezdtem. Spontán annyit mondott a gyógytornász, hogy emiatt gyógyultnak nyilvánít. 

Jó, a gyógyultságtól azért még messze vagyok. A héten már elkezdtem bejárni dolgozni,de az ülőmunka legfeljebb egy órán keresztül megy fájdalommentesen, utána szenvedek a kényelmetlenségtől és a lábfájástól. Erre valamit ki kell találni, nagyon nehéz így dolgozni. Viszont ma például nem merültem ki halálosan a gyógytorna után, hanem pont, hogy olyan szépen jártam, mint még soha (mármint a balesettől számítva).
Utána pedig kaptam egy szexi ragasztószalagot (Elyth Kinesio Tape) a térdemre:

photo 2.JPG

Egyelőre nem nagyon érzem, hogy bármit is érne, de biztos hinni kell benne, a napi biciklizés úgyis csak most jön, majd meglátom közben.

Visszatérve a manuálterápiára, szerintem jót tett és megyek majd megint - egy hónapban egyszer lesz szükséges. Addig is nagyon sok nyújtááás...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr326051507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i