HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Nike Coach running

2015.04.06. 13:52 stillman

Nem tudom jót teszek-e magammal vagy sem, mindenesetre ma elkezdek egy kicsit keményebb edzéssorozatot, mint eddig. Igaz, hogy a tegnapi futás egyfajta buta leamortizált érzést adott, viszont utána némi jógával helyrehoztam és újfent szellemi és testi magaslatokba juttattam magam (ezeket az exhibicionista ömlengéseket relatív módon kell persze felfogni, minden kijelentést magamhoz képest kell nézni, ami abszolút értelemben egyáltalán nem nevezhető egy magas szintnek, nekem mások az úgynevezett adottságaim). 

 

A Nike Running alkalmazásnak van egy új modulja a Coach Running, ez egy 8 hetes edzés és egészen pontosan megmondja, hogyan fussál. Érdekes lesz. 

 

Tegnap is kimentem futni - akkor még nem tudtam, hogy ma ilyen komoly projektbe kezdek - elég furcsán indult, mert nem lehetett eldönteni, hogy most meleg van vagy hideg - én a melegben bíztam és persze amikor nem éppen a napon mentem, simán szétfagytam. A futópálya azonban kellemes volt, leszámítva a fehér csizmás nőkkel a futópályÁN andalgó bunkókat, a futópálya egy részének lezárását, valamint a furcsa neonzöld szettes, hátizsákos-sapkás futókat, akiket nem tudok hová tenni. Egy idő után már senki nem hagyott le, sőt egész jól kiléptem a teknősbéka image-ből a vége felé egyre inkább valódi futáshoz hasonlatos, koordinált mozgásokat produkáltam.

 

Hangulati jelleggel

Ma reggeli kávé:

cafe.JPG

 

Tegnapi futás:

running.jpg

Ezzel pedig ma fogok próbálkozni, még semmit nem ígérek:

nike.JPG

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr677343618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i