HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Bicikli

2014.07.27. 23:44 stillman

Úgy hozta az élet, hogy vissza kellett adnom a szobabiciklit annak, akitől kölcsönkaptam, ami azért nagyon rossz, mert március vége óta minden nap használtam, tehát nálam tényleg nem ruhafogasként funkcionált. A biciklinek köszönhetően erősödtem meg látványosan időben, egy rendkívül legyengült állapotból és mindig nagyon jó volt, hogy 20 percet tekertem és máris sokkal jobban éreztem magam.

margitszigetinagyret.jpg

Na jó, egyébként nem dől össze a világ, mert egyrészt nyár van és lehet a Margitszigeten is biciklizni, másrészt akár vehetek is magamnak egyet, ez lesz nyilván, mert én mindig akarom használni - egy fontos alapeleme az életemnek most már és megszerettem a szobabiciklizést, ami amúgy sokkal nehezebb és sokkal jobban fejleszt, mint az igazi biciklizés, ahol ott van a lendület, ami hajt és jóval többet lehet pihenni közben, sőt kell is, mert egyfolytában nem tekerhet az ember, mint az őrült, figyelni kell a környezetre is.

futas-margitsziget.jpg

Mivel ez az időszak a fesztiválok ideje, részben munka miatt is 4 napot távol voltam itthonról, úgyhogy ezalatt nem tudtam egyáltalán biciklizni, sőt 2 nap tornát is teljesen kihagytam szinte (valamit azért csináltam ott a szálláson, de az nem az igazi), cserébe viszont extrém módon agyonerőltettem a lábam, azaz mászkáltam, járkáltam egész nap éjszakába nyúlóan, ami részben jó is, mert látom, hogy megint meddig tudtam kitolni a határaimat, részben nehéz mert regenerálódni kell és ez kicsit kellemetlen (fáj meg ilyenek), viszont utána megint egy kicsivel tovább épülök talán. És még nincs vége, a jövő héten is durva megpróbáltatások várnak rám.

Ma hazatérve azonnal biciklire pattantam és kimentem a szigetre, majdnem egy órát bicikliztem és nagyon jó volt. Ami meglepő tapasztalat, hogy a híd bevezető szakaszán és a szigeten is van két olyan rész, ami elég erős emelkedő, ez kifejezetten jól esett, olyan volt a térdemnek, mint egy masszázs és egyáltalán nem volt megerőltető. Azt hiszem ilyen jó és igazi izmaim még talán nem is voltak, tényleg jól szolgálnak, csak minden nap karban kell őket tartani. De ez egyáltalán nem baj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr886550373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i