HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Sarokra ülés

2014.07.17. 19:13 stillman

Kis lépés az emberiségnek nagy lépés nekem, egy kis szülinapi ajándék saját magamnak (bár az még csak holnap lesz): a ma esti torna után ismét rá tudtam ülni a sarkamra, legalábbis teljesen megközelítettem, hozzáértem.

Lehet még fokozni, de ez volt tulajdonképpen az, amit egyszer ismét el akartam érni.

Ennek most örülök. Lassan tényleg ép ember leszek ismét, bár pont ma is bosszankodtam, hogy egy idő után azért mindig, de mindig megfájdul a lábam, mindig máshogy, szinte mindig elviselhetően, de érezhetően, időnként pedig kifejezetten kellemetlenül (esténként). Állandó probléma. De ezek a kisebb sikerélmények feldobnak mégis.

Biztos már nagyon hülyének tűnök, hogy még mindig ezekről írogatok, de nekem igenis fontos, hogy ugyanúgy tudjak mozogni, mint régen, amitől egyszer nagyon távol kerültem, hál istennek, most már közel vagyok hozzá újra.

sarok2.jpg
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr756517549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i