HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Járás fázisok

2014.04.14. 23:09 stillman

Jelenlegi legfontosabb kérdés, hogyan sikerül visszatérnem ahhoz a természetes járási stílushoz, ami a baleset előtt volt. Ugyanis elbagatelizálhatjuk és nem törődhetünk vele, vagy tulajdoníthatunk neki kis jelentőséget, mindenesetre most igencsak kell koncentrálnom, hogy ne vegyek fel egy kényelmes, de furcsa járást (direkt nem használom a bicegő vagy sántító szót), fontos tehát, hogy bármennyire is fáj a megfelelő koordináció szerint lépegessek. És így is teszek. Amúgy pedig meglepően rosszul tud esni, amikor valaki a bicegni szót használja, vagy akár a lassúságommal viccelődik, pedig tudom, hogy ebben semmi rossz szándék nincs sőt inkább oldani akarja az egész témát. 

Szombaton mindenesetre újabb élmény: elmentem a Királyfürdőbe, nagyon jó volt. Fantasztikusan hatott rám, ahogy elengedtem magam a vízben, szinte kioldottak, szétolvadtak a balesetben, majd gyógytornában meggyötört tagjaim, aztán mentem a vízben, könnyedén, fájdalom nélkül, szépen, egyenletesen, mindezt leplezetlen élvezettel oda-vissza. Ilyenkor ezt már sokan nem értik, ahogy a megfontoltnak tűnő járásomat sem az utcán, de nem baj, nem törődöm vele. Aztán a gőzben majd a hideg vízben is megfordultam, utána intenzív érzés járt át, fokozottan érzékeny lettem minden fizikai élményre.

A hétvége másik nagy élménye, hogy 2 és fél hónap után először ismét főztem. Kicsit el is rontottam, mert nem tudtam elég nagy sebességgel sürögni-forogni, de azért nem lett olyan rossz.

Beállt az is, hogy rendszeresen 30 perceket biciklizek minden nap, sőt most bevezetem, hogy reggel 10 perc, este 20 perc - és ezt idővel növelem, illetve az ellenállást is növeltem már, hogy az izmaim is fejlődjenek. A tornának köszönhetően nagyon jó kondícióban kezdek lenni, a biciklizés biztos, hogy sokat dobott rajta, látványos állóképességjavulás történt. A gyógytorna pedig továbbra is kínszenvedés, hatalmas és felbecsülhetetlen eredménnyel. Most már meg vannak számlálva a gyógytornával töltött napok, hiszen az én édes kis gyógytornászom nemsokára megszül, miután nekem már életet adott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr76037229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i