HTML

Holdpalota

Önelégülten hiszi, hogy ismeri a világot, aztán időnként jön valami, ami kirántja a felsőbbrendű önelégültség gubójából.

Friss topikok

  • stillman: @CsillaQ: nagyon köszi a kommentet, nagyon jó érzés volt olvasni! (2022.01.02. 22:54) 6 évvel a baleset után
  • Simon Zsusa: Szeretnék tanácsot kérni, fémekkel tanácsos-e bioptron lámpát használni...? (2018.08.28. 10:42) 10 jótanács, ha eltörik a lábad
  • stillman: @deepwing: szia, köszi, hogy írtál, de inkább emailben kommunikáljunk kérlek, boros.regina@gmail.c... (2016.01.19. 11:12) Tényleg vége
  • stillman: @McKinney: csak sajnos rendszerint a gyalogosok a vesztesek :) (2014.05.27. 13:00) Mielőtt elütnek

Lépésről lépésre

Várakozás

2014.03.29. 09:46 stillman

Nem is tudom talán a karácsonyt vártam ennyire gyerekkoromban, mint ahogy most április 1. keddet. Ez nekem egy nagy nap lesz, bízom abban, hogy a Honvéd Kórház is így gondolja és minimum színes luftballonokkal díszítik fel a röntgenhez vezető utat. Az orvos kiöltözve, mosolyogva csak rám fog várni - az emberek utat nyitnak előttem, ahogy megyek végig a folyosón a sebészeti rendelő felé. Elkészítik a röntgenleletet, elismerően füttyentenek, 2 perc múlva megkapja az orvos és behívnak. Az orvos büszke mosollyal közli, hogy akkor "most már tessék ráállni nyugodtan a bal lábára is nem kell ez a bohóckodás azzal a két mankóval". Én pedig szófogadóan elmegyek, kicsit még sántítok, de mire hazaérek már azt sem.

A viccet félretéve minden forgatókönyvre fel vagyok készülve onnantól kezdve, hogy kiderül, hogy az orvos szabadságon van, meghalt, nem mostanra rendeltek be mégsem, vagy 6 órát kell majd várni, leomlik előző nap a kórház, esetleg azt mondják, hogy rosszul forrt össze a lábam irány a műtő fel kell vágni újra, de ezeket csak a biztonság kedvéért gondoltam végig, hátha mégsem történik meg.

Tegnap csodálatos gyógytorna + masszőr nap volt ezek a tökéletes napok, utána ugrik az energiaegységem nem is kicsit, sokkal jobban is bírtam a délutánt. Estére a lábam kifejezetten jól volt, az tűnt fel, hogy mennyi élet van benne, zsibong, ég, vibrál stb. szeretem az ilyesmit, felőlem fájhat is, csak érezzem rendesen, mert az a szörnyű, amikor nem érzem rendesen.

A sebem is elkezdett egy kicsit hallatni magáról, eddig semmit nem éreztem belőle, de most már húzódik meg viszket meg ilyenek, úgyhogy hatalmas hangzavar van itt bal oldalon, mondjuk biztos nekem sem kéne állandóan ezeket figyelnem. A lényeg a torna és a bicikli és ma 3 x 10 perc lesz, ha belegebedek is, ott van bekészítve a jég, majd a nyavalygást meg kiírom itt magamból.

Egyébként tegnap egy pillanatra elvesztettem az egyensúlyom és a talpamra a szokottnál nagyobb súlyt raktam, a térdemben semmit nem éreztem viszont a talpamba ezernyi pici tű hatolt, nagyon jó érzés volt, az idegek ott szerintem hisztériás rohamban vannak hetek óta, hogy miért nem történik már semmi. Na kérem, talán 4 nap és mindenki megnyugodhat, vagy pont, hogy nem...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://holdpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr825884206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása
i